Wat is je feedback?
Heb je een klacht of kan er iets beter? Bespreek dit dan eerst met de betrokken medewerker of de leidinggevende. Komen jullie er niet uit? Dan kun je hier een formele klacht indienen.
Heb je een vraag?
Die beantwoorden we graag per telefoon of via onderstaand contactformulier.
Formele klacht indienen
Je kunt op 2 manieren een formele klacht indienen. Vul het klachtenformulier hierboven volledig in, of stuur een brief. Hierin zet je dat de klacht bestemd is voor directie en/of de klachtenfunctionaris. Het postadres is: Postbus 37117, 1033 AC Amsterdam.
De klacht wordt in allebei de gevallen na ontvangst in behandeling genomen door de directie en/of de klachtenfunctionaris.
Extern traject
Komen we in het voortraject niet tot een bevredigende oplossing? Dan is er een extern traject. Die kan verschillende vormen hebben.
Klachtloket Kinderopvang
Het Klachtloket Kinderopvang in Den Haag hoort bij de Geschillencommissie. Hier vind je informatie, advies en bemiddeling om toch tot een goede oplossing te komen. Ben je hierna nog niet helemaal tevreden? Dan kun je naar de Geschillencommissie.
Geschillencommissie
De Geschillencommissie wil dat je altijd eerst probeert om met de kinderopvang tot een oplossing te komen. Lukt dat niet? Dan kun je hier een (betaalde) procedure starten. Als je klacht in behandeling wordt genomen, volgt daarna een bindende uitspraak.
Extern vertrouwenspersoon
We helpen je graag aan een extern vertrouwenspersoon. Lees hier meer over wanneer een externe vertrouwenspersoon je kan helpen