Plek voor jou, locatiemanager!
Maak het verschil in kinderopvang als Manager Kinderopvang bij TintelTuin!
Wil jij bijdragen aan de beste kinderopvang, nu én in de toekomst? Heb jij ervaring als manager en zoek je een rol waarin je écht impact hebt? Dan is dit jouw kans!
TintelTuin is al meer dan 40 jaar een begrip in de regio’s Amsterdam, Zaanstreek en Waterland. Wij geloven dat kinderen spelenderwijs moeten groeien en bloeien. Kwaliteit staat bij ons voorop van onze pedagogische visie tot de inrichting van onze locaties.
Wat ga je doen?
Als Manager Kinderopvang ben jij verantwoordelijk voor één van onze locaties (welke locatie bepalen we samen, zodat het bij jou past). Je geeft leiding aan een team van ongeveer 20-30 medewerkers en zorgt voor een fijne werkplek waar iedereen het beste uit zichzelf kan halen.
Je taken:
- Coachen, begeleiden en stimuleren van je team.
- Bewaken van budget en personeelskosten.
- Onderhouden van contacten in de wijk en deelnemen aan gemeentelijke overleggen.
- Samenwerken met HR en een pedagogisch team voor optimale ondersteuning.
Ervaring in kinderopvang of primair onderwijs is niet vereist. Wel verwachten we dat je een duidelijk beeld hebt van wat jij kunt bijdragen in deze omgeving.
Jouw plek
Bij TintelTuin willen wij dat alle kinderen zelfverzekerd de wereld in stappen en dat ouders én collega’s hun ambities waar kunnen maken.
Daarom bieden we eersteklas kinderopvang aan waar iedereen zich thuis voelt. Samen worden we nog beter.
Het DNA van TintelTuin laat zich in 4 woorden vangen: samen, stabiel, leergierig & innovatief en plezier (nou 5 dan..):
- Samen: we zijn betrokken bij de maatschappij, ouders en kinderen. Met en voor elkaar.
- Stabiel: met 40 jaar ervaring weten we wat kinderen, ouders en medewerkers nodig hebben.
- Leergierig & innovatief: we zijn nieuwsgierig van aard en innoveren door met vernieuwende oplossingen.
- Plezier: dat is waar het om draait. Bij TintelTuin is het niet alleen chill voor kinderen, maar ook voor medewerkers!
Wij kunnen niet wachten tot jij ons komt versterken!
Wat kan je van ons verwachten?
- Een uitdagende functie in een organisatie die continu in ontwikkeling is.
- Flexibele dagen in overleg.
- Een locatie die bij jou past.
- Ondersteuning van collega’s en een sterk pedagogisch team.
- Ruimte voor groei en ontwikkeling via ons leiderschapsprogramma.
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden conform CAO kinderopvang (schaal 10 – €3.894- tot €5.296,- bruto o.b.v. 36 uur).
- Korting op je zorgverzekering;
- Fietsenplan en bedrijfsfitness;
Wat vragen we van jou?
- Een afgeronde HBO-opleiding (richting maakt niet uit).
- Ervaring als manager en een visie waar je voor staat.
- Je durft je uit te spreken, bent van nature een verbinder en stimuleert medewerkers om het beste uit zichzelf te halen.
1.
Upload je cv & motivatie
2.
Screening door onze recruiters
3.
Online of fysieke kennismaking
4.
Sollicitatiegesprek
op locatie
5.
Meedraaien op locatie
6.
Een nieuwe plek, gefeliciteerd!

Klaar voor je nieuwe plek?
Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
