
Volgens de CAO (op basis van 36 uur)
- Salaris:
- Pedagogisch assistent: € 2.337 – € 2.915
- Pedagogisch medewerker: € 2.641 – € 3.630
- Pedagogisch medewerker VE: € 2.990 – € 3.992
- Senior Pedagogisch medewerker: € 2.990 – € 3.992
- Senior Pedagogisch medewerker VE HBO: € 3.213 – € 4.390
- Assistent leidinggevende: € 3.213 – € 4.390
- Locatiemanager: € 3.894 – € 5.296
- Salarissen van andere functieprofielen zijn te bekijken in de vacatures.
- Een eindejaarsuitkering van 8% vanaf 2026
- Bijna 6 weken vakantie per jaar
- Een goede reiskostenregeling: 100% OV-vergoeding en een vergoeding van €0,23 per kilometer voor andere manieren van reizen
Speciaal van TintelTuin voor jou
- Allebei blij en tevreden? Dan krijg je na 1 jaar een vast contract
- Je hebt geen beschikbaarheidsdagen, zoals je dat bij veel andere organisaties wel hebt
- Bij locaties waar geen (gratis) parkeermogelijkheid is, vergoeden wij je parkeerkosten
- Je krijgt een flinke korting op een (elektrische) fiets of scooter
- Je eigen kinderen krijgen voorrang bij de kinderopvang en BSO van TintelTuin
- Volg je ergens anders een relevante opleiding? Dan nemen we in overleg je studieschuld over
- Je krijgt collectiviteitskorting op een aanvullende zorgverzekering
- Werf je een nieuwe collega uit je eigen netwerk? Dan krijg je een mooie bonus.
Groeien en bloeien
- We ondersteunen je waar mogelijk: met extra taakuren en ondersteuning van pedagogisch assistenten, huishoudelijk medewerkers, pedagogisch coaches én senior pedagogisch medewerkers
- Met onze eigen opleidingsmogelijkheden word je als pedagogisch medewerker klaargestoomd tot TintelTuin-professional en ben je helemaal up-to-date in het vakgebied
- Je krijgt toegang tot de Kinderopvangacademie met een groot cursusaanbod
- Veel doorgroeimogelijkheden: van pedagogisch assistent in schaal 3 tot en met locatiemanager in schaal 10. Je kunt ook doorgroeien naar kantoor
- Bij TintelTuin gaat het om balans. Een vitaliteitsprogramma inclusief toegang tot huiskamercoaches en sporten met korting ontbreken daarom niet
- Op kantoor werken we hybride. De verdeling tussen thuis en op kantoor werken stellen de medewerker en de leidinggevende in overleg vast.
